poniedziałek, 4 marca 2013

                                       Witamy!

                              Czas na pierwszą stylizację!

 



Stylizacja - Kasia







                                                             Koszula H&M,
                                                            Legginsy no name
                                                          Torebka New Yorker
                                                                Zegarek Allego
                                                           Bransoletka Allegro
                                                      Buty  CCC by Cindy Crawford

                        

                                       Stylizacja Oliwia









Kurtka No name
T-shirt New Yorker
Spodnie no name
Buty Czas na buty
Torebka Primark
Zegarek Allego 

                                                                                         Pozdrawiamy,
                                                                                            Kasia i Oliwia 

97 komentarzy:

  1. super stylizacje a najbardziej podobają nam się buty (obie pary)
    zapraszamy na naszego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fashionweekgirls15.blogspot.com/

      obserwujemy?
      my już zaobserwowałyśmy ;-)

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo i oczywiście obserwujemy! :)

      Usuń
  2. Obie stylizacje genialne. Pierwsza delikatna z lekkim pazurem, a w drugiej najbardziej podobają mi się buty, choć ciężkie to nie obciążają całości. Brawo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie ;) Cieszymy się,że nasze stylizacje komuś się podobają i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za odwiedziny.
    Wasz blog zapowiada się świetnie- zestawy i zdjęcia są piękne, widać, że macie gust i dzielicie się tym, co kochacie!
    Niestety nie toleruję reklamowania się u mnie i zgodnie ze swoją zasadą usuwam Wasz komentarz :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za odwiedziny ;)
      Oczywiście rozumiemy ;)
      Pozdrawiamy ! ;)

      Usuń
  4. świetne stylizacje zakochałam się w koszuli czekam na więcej i obserwuje was dziewczyny w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardo i również obserwujemy :)

      Usuń
  5. Jesteście siostrami?
    Świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :)
      Formalnie siostrami nie jesteśmy, ale tak się traktujemy:)
      Pozdrawiamy :)

      Usuń
  6. podoba mi sie stylizacja Oliwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo i dziękujemy za opinię :)

      Usuń
  7. zaczne od tego że obie jesteście śliczne i gratuluje wam przyjaźni. mam nadzieje że bedzie wam się dobrze prowadziło bloga. obie stylizacje cudowne, ale jeśli miałabym wybrać najlepsze rzeczy w nich to u Kasi jest to koszula, natomiast u Oliwi buty, wygodne? ;> ja już dodaje do obserwowanych i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, przyjaźń bardzo sobie cenimy :) Jak na razie prowadzenie bloga to czysta przyjemność i oby tak zostało :) A jeśli chodzi o buty to wygodne jak najbardziej, no i łup z wyprzedaży :)

      Usuń
  8. Kasia - koszula *.* i buty
    Oliwia - buty i kurtka - szukam takiej

    a tak generalnie to macie świetne wyczucie stylu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek i koszula Kasi są świetne. A Oliwi podkradłabym kurtkę jeansową. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo,że się podoba! :) Pozdrawiamy :)

      Usuń
  10. Powiało cudowną wiosną! :) Obserwujemy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chcemy już wiosnę! :) Obserwujemy :*

      Usuń
  11. Kochane dziękuję za odwiedziny!
    Kasiu, cudna koszula i stylowe legginsy <3
    Oliwia, genialne buty i ćwieki w kołnierzu! Powodzenia!
    Oczywiście, że obserwujemy! ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za komentarz i opinię :) Bardzo nam miło,że komuś się spodobało :) Obserwujemy :)

      Usuń
  12. wspaniale wyglądacie blondyneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wiosennie :) Kasiu pięknie wyglądasz w upiętych włosach i super legginsy, a Oliwia świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za tak miły komentarz :)Każda opinia, ocena jest dla nas bardzo ważna :)

      Usuń
  14. świetna koszula!
    jasne, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardziej odpowiada mi stylizacja pierwsza, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za opinię, jest dl nas bardzo ważna :) Pozdrawiamy :)

      Usuń
  16. piękna koszula :)
    świetny blog + notka :)jesteście piękne *.*
    zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony ; 3
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam,Anja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło !:) Pozdrawiamy i obserwujemy :)

      Usuń
  17. Super! Mam tą samą koszulę, którą pokażę już w następnym poście :) Wyglądacie naprawdę przecudownie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z niecierpliwością czekamy na post! :) Dziękujemy i pozdrawiamy :*

      Usuń
  18. Śliczne blondynki, w tym słońcu wyglądacie cudownie :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :*! Oby tego słońca było coraz więcej :) Pozdrawiamy! :)

      Usuń
  19. Kasia, mega wyglądasz, koszula jest świetna. jasne, że możemy obserwować, już dodaję i czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza stylizacja jest świetna!! Prześliczne z Was dziewczyny! Życzę powodzenia w bloggowaniu i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za miły komentarz :)

      Usuń
  21. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, lecz druga też jest fajna :)
    Jesteście śliczne i pewnie macie mnóstwo pomysłów, którymi nas zasypiecie:)
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Dokładnie tak ! ;)
      Liczymy, że uda się wszystkie zrealizować ! :))
      Pozdrawiamy :)

      Usuń
  22. Witam,
    cieszę się ,że trafiłyście na mojego bloga:)oczywsice zaobserwuje waszego bo jestem ciekawa co fajnego pokazecie :)
    swietna stylizacja
    pozdrawiam i zparaszm do siebie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;)
      My też się cieszymy, że nas odwiedziłaś :)

      Usuń
  23. Jesteście nominowane u mnie do Liebster Award ;) zapraszam do odpowiedzi na pytania ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/
    Buziaki Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo !
      Oczywiście, że odpowiemy ;)

      Usuń
  24. wow really nice outfits !! i like it!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  25. obie stylizacje super :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prawdziwe z was ślicznotki i świetnie się prezentujecie! aż moje modowe serce podskakuje z radości :D ja też jestem z opolskiego,ale z Opola ;)

    może obserwujemy? dajcie znać, a z miłą chęcią się odwdzięczę! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, bardzo nam miło :)! Pozdrawiamy :)

      Usuń
  27. Super ! Czekamy na kolejne stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapowiada się bardzo obiecująco :) Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. o ja, zakochałam się w Twojej koszuli *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasia wygląda rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miły komentarz i pozdrawiamy :)

      Usuń
  31. pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba:) mam takie same leginsy :) w ogóle piękna z Kasi dziewczyna :) u Oliwi też wszystko ok tylko buty mnie odrzucają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło czytając takie komentarze, każd aopinia jest dla nas ważna :) Pozdrawiamy :)

      Usuń
  32. śliczne rzeczy♥
    + obserwuje
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny jesteście meeeega! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. In love with that cross shirt! And the leggings and denim jacket are amazing!

    Feel free to check-out my blog and if you like, follow me, I'll return the favor :)
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne stylizacje. Jednak przez wzgląd na moje zamiłowanie do skóry 1 powala mnie na kolana:)

    zapraszam również do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Oczywiście też odwiedzimy ;)

      Usuń
  37. 1 bluzeczka jest cudna ;-) swietnie dopasowane ubrania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzka Kasi i kurteczka Oliwi wpadły mi w oko ;)

    Wszystkiego najlepszego kochane z okazji naszego święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Ci też spóźnione Wszystkiego najlepszego ! :)

      Usuń
  39. śliczne dziewczyny i super stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. TANIE CIUSZKI OD 1 ZL : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7743395 :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne stylizacje !!!
    bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  42. Super stylizacje;)
    może wzajemna obserwacja bloga?;>

    OdpowiedzUsuń
  43. you, girls, look just AMAZING!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne stylizacje! Zwłaszcza ta biało-czarna;) Czerwone buty - genialne!
    Może wzajemna obserwacja bloga? Bardzo podobają mi sie Wasze włosy - cudowne, też jestem blondynką, chętnie poczytam o pielęgnacji, jaką stosujecie bądź suplementach, czy dietach, dzięki którym tak świetnie wyglądają;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję i życzę sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog i świetne stylizacje dziewczyny!:) Ładne z Was blondyny:*
    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzycie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń